שלום לכולם,
מבחינת טיפול האם יש הבדל בין טוביאס 8 מ״ג לבין סולפנאצין או ספזמקס?
אני נוטלת טוביאס 8 מ״ג מאז ה-30.9.15 ומרגישה אי נוחות או תחושת צריבה בשפתיים של הואגינה.
בבדיקת שתן הכל נראה תקין. האם קיימת משחה טיפולית? מה עליי לעשות או להימנע מלעשות?
בתודה מראש.