ז Edit כאבים במותן ימין שלום רב שבת שלום מאז יום שלישי החלו לי כאבים חזקים במותן ימין ,מכיון שיש לי הסטוריה של הוצאת אבנים מהכליות ומהשופכנים דו"צ. ב-15/12 היה לי תור אצל קרדיולוג פעם ראשונה בחיי,עקב כך שנמצאה לי באקראי הרחבה של האאורטה העולה. רופא המשפחה שלי אמר לי שאבקש מהקרדיולוג שיבדוק אותי לגבי הכאבים במותן ימין. הקרדיולוג היפנה אותי לבי"ח עקב כרבים קוליקיים העלולים להיות עקב אבנים בדרכי השתן. נסענו למיון איכילוב ,בכל המיון לא היה רופא מומחה אחד, כל הצוות הרפואי היו סטג'רים ואפילו סטודנטים מהאוניברסיטה. במצעו בי בדיקת סונר בטן ואחר"כ עשיתי C.T עם הזרקת עוד... 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 2 תגובות כאבים במותן ימין <p>שלום רב שבת שלום<br /> מאז יום שלישי החלו לי כאבים חזקים במותן ימין ,מכיון שיש לי הסטוריה של הוצאת אבנים מהכליות ומהשופכנים דו"צ.<br /> ב-15/12 היה לי תור אצל קרדיולוג פעם ראשונה בחיי,עקב כך שנמצאה לי באקראי הרחבה של האאורטה העולה.<br /> רופא המשפחה שלי אמר לי שאבקש מהקרדיולוג שיבדוק אותי לגבי הכאבים במותן ימין. הקרדיולוג היפנה אותי לבי"ח עקב כרבים קוליקיים העלולים להיות עקב אבנים בדרכי השתן.<br /> נסענו למיון איכילוב ,בכל המיון לא היה רופא מומחה אחד, כל הצוות הרפואי היו סטג'רים ואפילו סטודנטים מהאוניברסיטה.<br /> במצעו בי בדיקת סונר בטן ואחר"כ עשיתי C.T עם הזרקת חומר ניגוד ולא נמצאו אבנים ה- C.T היה תקין כשבכותרת כתוב תשובה זמנית. שוחררתי לביתי עם הכאבים<br /> הרופא משפחה ביקש שאגיע אליו ,הוא בדק אותי באופן יסודי והחליט לשלוח אותי למוקד מכבי עקב: חשד קליני גבוה מאבני כליה מימין<br /> למרות פענוח C.T.תקין במיון<br /> מופנית לביצוע סונר כליות ודרכי שתן דחוף במוקד.<br /> מכיון שאין לי יכולת לקום מהמיטה עקב הכאבים המטורפים שעש לי .הרופא שלי כתב : כאובה מאד למרות נטילת טרגין.<br /> רגישות מותן ימין<br /> ביום חמישי לא הלכתי למוקד עקב כאבים נוראיים ותוקף ההפניה פג היום בשעה 15:00<br /> בתשובה הזמנית של ה-C.T כתוב במפורש:<br /> תשובה ראשונית של רופא!!<br /> חובה לברר תשובה סופית, יתכנו שינויים משמעותיים<br /> ואני עדיין סובלת מכאבים מטורפים במותן ימין<br /> לא יודעת איך לנהוג,<br /> כמה זמן לוקח לתשובה הסופית של ה- C.T. שבוצע ב-15/12 בשעה 22:56?<br /> אני בטוחה לאור ניסיון העבר ,והכאבים הם אותם כאבים שיש לי אבן ,לא מצליחה להבין איך שוחררתי מביה"ח למרות שהיו לי כאבים</p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה