שלום רב שבת שלום
מאז יום שלישי החלו לי כאבים חזקים במותן ימין ,מכיון שיש לי הסטוריה של הוצאת אבנים מהכליות ומהשופכנים דו"צ.
ב-15/12 היה לי תור אצל קרדיולוג פעם ראשונה בחיי,עקב כך שנמצאה לי באקראי הרחבה של האאורטה העולה.
רופא המשפחה שלי אמר לי שאבקש מהקרדיולוג שיבדוק אותי לגבי הכאבים במותן ימין. הקרדיולוג היפנה אותי לבי"ח עקב כרבים קוליקיים העלולים להיות עקב אבנים בדרכי השתן.
נסענו למיון איכילוב ,בכל המיון לא היה רופא מומחה אחד, כל הצוות הרפואי היו סטג'רים ואפילו סטודנטים מהאוניברסיטה.
במצעו בי בדיקת סונר בטן ואחר"כ עשיתי C.T עם הזרקת