מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

מנהלי קהילה

ד
ד"ר מיכאל ויינריב
1. מנהל שירות לאורולוגית נשים, נוירו-אורולוגיה וכירורגיה שיחזורית של רצפת האגן במחלקה אורולוגית, מרכז רפואי מאיר, כפר סבא 2. מנהל מרפאה פרטית לטיפול בהפרעות במתן השתן ואי שליטה, בית דור רופאים, כפר סבא 3. עורך אתר www.urologyisrael.com 4. יועץ אורולוגי ומנתח בכללית מושלם/פלטינום, מאוחדת עדיף/שיא 5. אורולוג ומנתח בקופת חולים לאומית  
ד
ד"ר יוסף אברבנאל
רופא ראשי – המערך האורולוגי, מרכז רפואי רבין (בי"ח השרון). אורולוג במרפאה לרפואה יועצת של שירותי בריאות כללית בפתח תקוה. אורולוג במכבי שירותי בריאות- סניף רמלה. בוגר הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר - אוניברסיטת ת"א בשנת 1982 (רשיון לעיסוק ברפואה מס' 17900 ).
כמונישלפוחית רגיזהנאמבר 7 תוסף למפרקים

נאמבר 7 תוסף למפרקים

חופית
02/08/16 20:03
4 תגובות

מה אפשר לומר לגבי זה? מסוכן לנסות?  כדאי? אני מסתכלת על המרכיבים ולא מכירה

אודה למידע


תגובות

שלום חופית ,
איני מכירה אותך,  את מצבך הרפואי, התרופות/ תוספי תזונה שאת נוטלת ולכן תשובתי תתייחס להיבטים כלליים של יעילות ובטיחות של התכשיר עליו שאלת .
מדובר בקומפלקס המכיל 7 מרכיבים מוכרים בספרות המקצועית , רובם צמחי מרפא הידועים בפעילות נוגדת הכאב ונוגדת דלקת שלהם .
החידוש בתכשיר הוא ההרכב היחודי ובעיקר המרכיבים העיקריים שבו- מיצוי פוטנטי של צמח ה- Boswellia serrata ומרכיב של סחוס שהופק מעופות ולא עבר טיפול בחום .
המרכיבים העיקריים של המוצר (במינונים המצויים ב- No7 )וכן מרכיביו האחרים נבדקו ברובם בניסיונות קליניים לא גדולים ונמצאה תועלת מסויימת בשימוש בהם בחולי OA= Osteoarthritis הסובלים מכאבים, נוקשות והגבלת התנועה של מפרקי הברכיים .
גם נושא הבטיחות של מרכיבי התכשיר הבודדים נבדק בניסויים קליניים (כמובן לשימוש באנשים בריאים, לרב לא בנשים הרות, מיניקות וילדים) .
חשוב לציין שלא מוכרים נסויים קליניים שפורסמו ונוגעים לשימוש בקומפלקס עצמו (להבדיל מניסויים קליניים במרכיבי הקומפלקס.) הן ליעילותו והן לבטיחותו .
המינון היומי המומלץ ומאושר לשימוש בטוח(המסתמך על נסיונות קליניים במרכיבים השונים) הוא טבליה אחת ליום . מומלץ ליטול עם / אחרי ארוחה .
תופעות לוואי אפשריות – בעיקר במערכת העיכול – שלשולים/ עצירויות/ אי נוחות וכן כאבי ראש.
במכתב למנכל החברה המשווקת הורה משרד הבריאות הישראלי פרסם ב- 24.5.2016  הוראה להפסיק לייחס למוצר סגולות רפואיות /ריפוייות וטען שיש בפרסומי סולגר כדי להטעות את הציבור . http://www.health.gov.il/Services/Committee/deceive/Documents/2016124.pdf
במכתב דרש משרד הבריאות מסולגר להמציא תמיכה מדעית ליעילות ובטיחות המוצר ולפרט תופעות לוואי של מרכיביו.
מאידך – המוצר מאוצוות ייצור המשווקת בארה"ב עבר לאחרונה בהצלחה בדיקה מדוקדקת למתאם בין הצהרת התווית למצאי המרכיבים בפועל . מהיותו מיוצר בארה"ב הוא כפוף לנוהלי ייצור תוספי תזונה תקניים אמריקאיים (GMPלתוספי תזונה) .
נסיוני בשטח מראה שיש אנשים שנהנים מהקלת כאבים/יכולת ללכת/ הפחתת קשיון המפרק בשילוב נטילת טבליה ליום של No7 אך כמובן שעדויות ספורדיות אלו ואחרות אינן יכולות להוות בסיס להמלצה אישית .
לסיכום – ממליצה לקבל יעוץ הנוגע להתאמת שימוש אישית .
בכל מקרה – היות וככל הנראה אין מדובר על יכולת שיני מהלך המחלה – לא הייתי ממליצה להמשיך בצריכה שאינה מדגימה תועלת מעבר ל- 3 חודשי טיפול .
חשוב להדגיש שמומלץ שניסיונות טיפוליים לא יבואו בשום מצב לפני/ במקום אבחנה אצל רופאים מומחים בתחום . השתהות באבחנה עלולה להביא להסתבכויות לא רצויות ואף עלולה לגרום למצבים רפואיים בלתי הפיכים ואף פטאליים.
בהצלחה,
מג"ר רונית מינקוב 
שפר שרותי פרמקולוגיה ורפואה בע"מ
ייעוץ רוקחי קליני משולב - תרופות, תוספי תזונה והרגלי חיים 
קורסים מוכרים לגמול השתלמות  
                                             098995187   0528803696              ronitminkov.consult@gmail.com
 

דני1952
19/03/22 7:59

המון תודה על התשובה המקיפה

בשמחה ! שבת שלום

shlomobarkan
25/08/16 8:36

תודה על התגובה המפורטת... הרבה כסף הוצאתי בחיי על תרופות "טבעיות" שהבטיחו לי שיפור. הרעיון הוא כזה - אחת לכמה חודשים מתפרסמת תרופת "פלא" שמבטיחה הרים וגבעות ובדרך כלל זה גם עולה הרבה כסף. אנשים קונים את המוצר וכספם יורד לטימיון. היצרנים "מרביצים מכה" בשפת העם וממשיכים הלאה "למכה" הבאה. השיטה מתבססת על הנטייה הפסיכולוגית של אנשים סובלים להיאחז בכל תקוות שוא. כדורים למיניהם אינם תחליף לפיזיוטרפיה והתעמלות ותנועה. זה הניסיון שלי.