אני לוקחת פרוביוטיקה בבוקר אחרי חצי שעה אוכלת בעמצה האוכל לוקחת סידן של סלגר.
מגה גלופלקס.ויטמין E.חצי כדור ויקטור ללחץ דם.מיקרופירין לדלול דם.ספזמקס 30 לשתן.טיפות ויטמין D3 400.הר בוסט 1500 מ"ג ואחרי שעתיים לוקחת ברזל עדין 25 מ"ג של סולגר.האים זה בסדר או יש משהוא שיזיק לי ? תודה רבה
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק