אני לוקחת פרוביוטיקה בבוקר אחרי חצי שעה אוכלת בעמצה האוכל לוקחת סידן של סלגר.
מגה גלופלקס.ויטמין E.חצי כדור ויקטור ללחץ דם.מיקרופירין לדלול דם.ספזמקס 30 לשתן.טיפות ויטמין D3 400.הר בוסט 1500 מ"ג ואחרי שעתיים לוקחת ברזל עדין 25 מ"ג של סולגר.האים זה בסדר או יש משהוא שיזיק לי ? תודה רבה