שלום, אבי בן 90( חולה סוכרת, דמנציה) אמור לקבל הזריקה. קוראת על תופעות לוואי חמורות( כאבי שרירים, כאבי עיניים וכד). יש למישהו ניסיון עם תרופה זו?
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שלום, אני סובלת מכתף קפואה . הרופא משלב בטיפול, כך לדבריו, גם זריקות טראומיל. איני מוצאת באינטרנט מידע על כך. ברצוני לברר: האם ניתנות זריקות טראומיל לטיפול בכתף קפואה? האם יש סיכון בקבלת זריקות על בסיס שבועי (עד כה 4 טיפולים וזה עדיין לא הסוף)?
תודה
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שלום רב,
התרופה אקלסטה שמכילה Zolendronic acid נתנת פעם בשנה, לחיזוק העצמות במקרים של אוסטאופרוזיס ומחלות עם בריחת עצם אחרות. ראי בעלון לצרכן כאן.
את צודקת בדאגתך לנושא תופעות הלוואי של התרופה, במיוחד בגילו של אביך, שכן קרוב לוודאי שאין מידע רציני ואמין על השפעת התרופה על בני 90. מחקרים קלינים לא נעשים בד"כ על בני הגיל הזה, וזכותך לדאוג.
אני הייתי מנסה לבדוק עם הרופא :
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו