שלום, אבי בן 90( חולה סוכרת, דמנציה) אמור לקבל הזריקה. קוראת על תופעות לוואי חמורות( כאבי שרירים, כאבי עיניים וכד). יש למישהו ניסיון עם תרופה זו?