ו Edit זריקת אקלסטה שלום, אבי בן 90( חולה סוכרת, דמנציה) אמור לקבל הזריקה. קוראת על תופעות לוואי חמורות( כאבי שרירים, כאבי עיניים וכד). יש למישהו ניסיון עם תרופה זו? 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 1 תגובה זריקת אקלסטה <p>שלום, אבי בן 90( חולה סוכרת, דמנציה) אמור לקבל הזריקה. קוראת על תופעות לוואי חמורות( כאבי שרירים, כאבי עיניים וכד). יש למישהו ניסיון עם תרופה זו?</p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה