שלום מזה 30 שנה אני לוקחת תרופות פסיכיאטריות שדי מייצבות אותי לחלוטין.הבעיה היא שבמהלך השנים אני הכפלתי את משקלי למרות נסיונות רבים לירידה במשקל אך ללא הצלחה אני רק הולכת ועולה במשקל יחד עם זאת עוד תופעות של סוכר, דום נשימה חמור, הפרעות בקצב הלב.יש לציין שאני כל השנים הייתי די פעילה פיזית ב10 השנים האחרונות הפסקתי לעשן אחרי 25 שנה של עישון מסיבי של 3 קופסאות ויותר ביום ומאז דווקא נהייתה האטה בפעילות הספורטיבית שלי לציין שהתרופות הן זיפרקסה12.5 מ"ג ומלטונין 5 מ"ג וכן ניסיונות של שינוי תרופתי לא הועילו הגוף כנראה מכור לחומר