שלום מזה 30 שנה אני לוקחת תרופות פסיכיאטריות שדי מייצבות אותי לחלוטין.הבעיה היא שבמהלך השנים אני הכפלתי את משקלי למרות נסיונות רבים לירידה במשקל אך ללא הצלחה אני רק הולכת ועולה במשקל יחד עם זאת עוד תופעות של סוכר, דום נשימה חמור, הפרעות בקצב הלב.יש לציין שאני כל השנים הייתי די פעילה פיזית ב10 השנים האחרונות הפסקתי לעשן אחרי 25 שנה של עישון מסיבי של 3 קופסאות ויותר ביום ומאז דווקא נהייתה האטה בפעילות הספורטיבית שלי לציין שהתרופות הן זיפרקסה12.5 מ"ג ומלטונין 5 מ"ג וכן ניסיונות של שינוי תרופתי לא הועילו הגוף כנראה מכור לחומר
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שלום רב,
שאלתך נקטעה, ואינני יודעת מהי.
האם תוכלי לחדד את השאלה?
בברכה,
סימה
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחומה אוכל לעשות?יש איזו שהיא עצה
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחושלום רב,
אכן התרופה זיפרקסה, Olanzapine ידועה כתרופה שיודעת לגרום לעלייה במשקל וגם לסוכרת.
ראי עלון לצרכן כאן.
במקרה שלך, הפסקת העישון מצטרפת לאפקט של זיפרקסה והתוצאות הן כמו שאת מספרת, תוספת של 60 קילו למשקל, והמון בעיות בריאותיות שמתלוות לזה, כמו דום נשימה בשינה והפרעות במערכת הלב.
זה מצויין שיש לך מודעות ושאת פונה ומבקשת עצה, כי גם אם עלית 60 קילו, כדאי לעצור את זה, ולא להתעורר יום אחד עם 100 קילו יותר.
כך שכבר בנקודה הזאת, כדאי לך לשבת עם הרופא המטפל העיקרי שלך, בין אם הוא הפסיכיאטר או רופא המשפחה, ולחשוב על תכנית פעולה, שצריכה לכלול א
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו