אני סובלת מאנורקסיה מספר שנים.
בשנים האחרונות ירדתי במשקל 7-8 קג אך הדבר לא היה מלווה במחשבות טורדניות בפחד עז או בהרעבה כפייתית כמו שנהגתי לעשות בעבר. באופן כללי הייתי ברמיסיה במידה מסוימת, זה היה שם, ירדתי במשקל, אבל הצלחתי לחיות עם זה ולאכול בלי פחד.
בכל מקרה, אני לא רוצה להצהיר באופן גורף כי ייתכן והכדור יכול להועיל לבנות אחרות, אך הניסיון האישי שלי מהדהד בי להזהיר מהכדור הזה!
ברגע שהתחלתי לקחת אותו(וולבוטרין-נוגד דיכאון) חזרתי לאנורקסיה פעילה עם חוסר יכולת מוחלט להתמודד עם המחלה. לבסוף קראתי בעלון ובאינטרנט לא לתת אותו אם יש א
אני בת 21 ומטופלת בויואנס כבר כמעט שנתיים.
בנוסף, אני שוקלת 40(הפרעות אכילה).
לאחרונה העליתי את מינון הויואנס מ30 מג ל50 מג כיוון שהשפעתו כמעט לגמרי התפוגגה.
בשבוע הראשון הרגשתי בסדר אך ככל שהזמן עובר אני מרגישה יותר ויותר גרוע, בעיקר בלילות(כמו מין תחושת חשמל בגוף)
האם זה נפוץ בשימוש בויואנס או שמומלץ להפסיק איתו?
תודה רבה מראש:)
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו