שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

היללי190

היללי190

חבר קהילה
הצטרפתי ב־ 10/07/18
היללי190
אני סובלת מאנורקסיה מספר שנים. בשנים האחרונות ירדתי במשקל 7-8 קג אך הדבר לא היה מלווה במחשבות טורדניות בפחד עז או בהרעבה כפייתית כמו שנהגתי לעשות בעבר. באופן כללי הייתי ברמיסיה במידה מסוימת, זה היה שם, ירדתי במשקל, אבל הצלחתי לחיות עם זה ולאכול בלי פחד. בכל מקרה, אני לא רוצה להצהיר באופן גורף כי ייתכן והכדור יכול להועיל לבנות אחרות, אך הניסיון האישי שלי מהדהד בי להזהיר מהכדור הזה! ברגע שהתחלתי לקחת אותו(וולבוטרין-נוגד דיכאון) חזרתי לאנורקסיה פעילה עם חוסר יכולת מוחלט להתמודד עם המחלה. לבסוף קראתי בעלון ובאינטרנט לא לתת אותו אם יש א
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
היללי190
אני בת 21 ומטופלת בויואנס כבר כמעט שנתיים. בנוסף, אני שוקלת 40(הפרעות אכילה). לאחרונה העליתי את מינון הויואנס מ30 מג ל50 מג כיוון שהשפעתו כמעט לגמרי התפוגגה. בשבוע הראשון הרגשתי בסדר אך ככל שהזמן עובר אני מרגישה יותר ויותר גרוע, בעיקר בלילות(כמו מין תחושת חשמל בגוף) האם זה נפוץ בשימוש בויואנס או שמומלץ להפסיק איתו? תודה רבה מראש:)
  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק