אני בת 21 ומטופלת בויואנס כבר כמעט שנתיים.
בנוסף, אני שוקלת 40(הפרעות אכילה).
לאחרונה העליתי את מינון הויואנס מ30 מג ל50 מג כיוון שהשפעתו כמעט לגמרי התפוגגה.
בשבוע הראשון הרגשתי בסדר אך ככל שהזמן עובר אני מרגישה יותר ויותר גרוע, בעיקר בלילות(כמו מין תחושת חשמל בגוף)
האם זה נפוץ בשימוש בויואנס או שמומלץ להפסיק איתו?
תודה רבה מראש:)