הייתי שמחה לקבל המלצות לסוג הרופא אליו אני צריכה לפנות. אימי סובלת מכאבים קשים שלא נותנים מנוח בראש באזור המצח. אורטופדים ונוירולוגים שונים שביקרנו אצלם טענו שהכאב נובע מפריצות הדיסק שיש לה בעמוד השדרה הצווארי. כטיפול נתנו לה ליריקה, גבאפנטין וסימבלטה שלא הועילו לכאבי הראש. בנוסף ביצעה זריקה תחת שיקוף שגם ממנה לא ראינו תועלת. עם הסיפור הזה הגענו למיון בבי"ח המאיר, שם בהמלצת המחלקה הנוירולוגית קיבלה תרופה בשם אלטרולט. כמו כן, התרופה לא הועילה. אם מישהו חווה מקרה דומה, מחכה לשמוע תודה :)