אני סובלת מחרדות נוראיות מוות ובעיקר חרדת טיסה. נוטלת ציפרמיל 0.2 בהתקפי חרדה חזקים נוטלת קלונקס 0.5 או 2 כדורים תלוי בעוצמת החרדה. היום הפסיכיאטר נתן לי מירו 30 אבל לשתות רק רבע כדור לשינה, ולהמשיך ליטול ציפרמיל אחד וקלונקס לפי הצורך. האם השילוב של ציפרמיל ומירו תקין? תודה