אני סובלת מחרדות נוראיות מוות ובעיקר חרדת טיסה. נוטלת ציפרמיל 0.2 בהתקפי חרדה חזקים נוטלת קלונקס 0.5 או 2 כדורים תלוי בעוצמת החרדה.
היום הפסיכיאטר נתן לי מירו 30 אבל לשתות רק רבע כדור לשינה, ולהמשיך ליטול ציפרמיל אחד וקלונקס לפי הצורך.
האם השילוב של ציפרמיל ומירו תקין?
תודה
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו