שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

א

אדמס

חבר קהילה
הצטרפתי ב־ 25/08/19

הקהילות שלי

בלוגים שמעניינים אותי

א
שלום , ברצוני לדעת איך מפסיקים עם כדור מירו, הגעתי לרמה של מינון 15 ואף 7.5 בחציה של הכדור של ה-15 לשניים, וברצוני להפסיק ? מה התהליך ? אשמח לקבל מקצועיות .

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
א
שלום, השתמשתי בפריזמה במשך כ-20 יום והפסקתי איתה בעקבות חוסר השינה שהיא גרמה לי ובעקבות כך שהמירו הפסיק להרדים אותי כל עוד לקחתי את הפריזמה, אמממ הפסקתי עם פריזמה כבר ארבעה ימים, והשינה לא השתפרה, המירו כאילו חדל מלהרדים אותי, יש למישהו מושג האם המירו יחזור להשפיע כמו שהשפיע ואם כן אחרי כמה זמן ? האם לפריזמה לוקח הרבה זמן לצאת מהגוף בגלל זה אני חווה את חוסר השינה הזה ? תודה למסייעים שמבינים מניסיון
  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
א
שלום , אני מטופל במירו במשך שנה וחצי, לפני מס' שבועות התלוננתי בפני הפסיכיאטר שלי שאני לא יכול לסבול מהעייפות שהמירו משרה עליי במהלך היום והוא רשם לי פריזמה, התחלתי ליטול אותו ולאחר מספר ימים אכן העייפות נעלמה אבל המירו הפסיק להשפיע ואני לא נרדם בלילה, אני ערני כמעט כמו ביום, אני די נואש מהמצב ועל כן החלטתי להפסיק את השימוש בכדור עד שאפגוש את הפסיכיאטר, השאלה שלי האם למישהו ידוע על כך שהפריזמה מאד מעורר עד כדי חוסר שינה ? מה ניתן לעשות ?
  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק