אני רואה שהשיחות בנושא מאוד ישנות ולכן פותחת חדש. ראיתי באתר הכללית שמשך הטיפול ברמוטיב הוא 24 שבועות זאת לאחר שאני לוקחת הרבה מעבר לתקופה כזו. האם יש סכנה? האם עלי להפסיק לקחת? ואם כן, אחרי הפסקה של כמה זמן, האם ניתן לחזור ולקחת אותה? תודה מראש.