אבי חולה טרום דיאליזה ( סכרת יתר לחץ דם פגיעה בגפיים ובכלי דם וניתוח מעקפים לפני למעלה מ 20 שנה ) אבי החל בתהליך דיאטה הוריד 5 קג אבל לוקח פוסיד ותפקודי הכליות בתהליך הדרדרות - קריאטנין 3.8 אשמח לקבל עיצה ממי שנמצא בטיפול בשלב הזה והצליח לעצור את ההדרדרות ולהתאזן ולפחות לדחות ככל הניתן את הדיאליזה
קצת על עצמי
בת 55 בריאה בד״כ עובדת בתחום הביטוח איבדתי אח ואחות על רקע מחלת כליות שניהם היון חולי דיאליזה אחותי נפטרה בגיל 38 (שנת 2002) ולאחר 7 שנים נפטר אחי הקטן בגיל 37 , קראתי על יואב מהקבוצה שאומנם כתב ב2012 בנושא הטרום דיאליזה והרפואה הסינית ואני מעוניינת לעזור לאבי היום בן 78 אבל עקב סכרת רבת שנים ויתר לחץ דם ועוד כהנא וכהנא מועמד לדיאליזה , מנסים לדחות את הקץ ובאמת החל הליך דיאטה ירד במשקל נראה יותר טוב אבל הקריאטינין הגיע כבר ל 3.8 וכולנו במשפחה התגייסנו ומנסים לעזור לו ומקווים לדחות את הדיאליזה כמה שרק ניתן
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו