אבי חולה טרום דיאליזה ( סכרת יתר לחץ דם פגיעה בגפיים ובכלי דם וניתוח מעקפים לפני למעלה מ 20 שנה ) אבי החל בתהליך דיאטה הוריד 5 קג אבל לוקח פוסיד ותפקודי הכליות בתהליך הדרדרות - קריאטנין 3.8 אשמח לקבל עיצה ממי שנמצא בטיפול בשלב הזה והצליח לעצור את ההדרדרות ולהתאזן ולפחות לדחות ככל הניתן את הדיאליזה