שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

י

יוליה602000

חבר קהילה
הצטרפתי ב־ 08/01/12

הקהילות שלי

י

שלום רב, אימי בת ה- 84 סובלת ממפרצת באבי העורקים ומלחץ דם גבוה (היא גם אושפזה בחודש זה בעקבות לח"ד לא יציב). קיבלה בתחילת בחודש 10מג' AMLO בבוקר, AMLO 5 מג'+CADEX 1מג' בערב. לקחה גם ACERIL 3 פעמים ביום 6.25מג' כל פעם. מאחר שלח"ד לא יורד מספיק (הממוצע היומי הוא 140, אך עובר את הערך הזה יותר מ- 40% משעות היום) ניתן לה פעם ביום (בבוקר) DIOVAN 80מג'. שאלותיי הן: 1) ישנן תופעות לווי שצריכים לשים לב עליהן (כדוגמה לח"ד האורטוסטטי במקרה של CADEX)?;  

2) מה האינטראקציה בין שתי התרופות הלו בבוקר בבת אחת?

3) אימי סו

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
י

ערב טוב,

מסתבר שנתקעתי בלי התרופה losardex 12.5 שאני לוקחת בערב לטיפול בלח"ד. במעקב אצל רופא מלפני כ-שבועיים, לח"ד בשליטה. 1) אני יכולה לדלג על כדור אחד? 2) אני יכולה לקחת losardex plus שאני לוקחת בדכ בבוקר? בתודה מראש, יוליה

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק