י Edit תרופות ללח"ד ערב טוב, מסתבר שנתקעתי בלי התרופה losardex 12.5 שאני לוקחת בערב לטיפול בלח"ד. במעקב אצל רופא מלפני כ-שבועיים, לח"ד בשליטה. 1) אני יכולה לדלג על כדור אחד? 2) אני יכולה לקחת losardex plus שאני לוקחת בדכ בבוקר? בתודה מראש, יוליה 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 1 תגובה תרופות ללח"ד <p>ערב טוב,</p> <p>מסתבר שנתקעתי בלי התרופה losardex 12.5 שאני לוקחת בערב לטיפול בלח"ד. במעקב אצל רופא מלפני כ-שבועיים, לח"ד בשליטה. 1) אני יכולה לדלג על כדור אחד? 2) אני יכולה לקחת losardex plus שאני לוקחת בדכ בבוקר? בתודה מראש, יוליה</p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה