ערב טוב,

מסתבר שנתקעתי בלי התרופה losardex 12.5 שאני לוקחת בערב לטיפול בלח"ד. במעקב אצל רופא מלפני כ-שבועיים, לח"ד בשליטה. 1) אני יכולה לדלג על כדור אחד? 2) אני יכולה לקחת losardex plus שאני לוקחת בדכ בבוקר? בתודה מראש, יוליה