שלום רב
סובל מזה 3.5 חודשים מכאבים ברום הבטן, בחילות, ורפלוקס.
ניסיתי טיפול טבעי בצמחי מרפא ושינוי תזונה קיצוני
** מראש התחלתי מטבעונות כבר 6 שנים
ולזה נוסף בחודשים האחרונים לאחר התופעות שינוי תזונה של הימנעות ממוצרי מזון נוספים
כיום נמנע מ-סיבים, קטניות, ירקות מצליבים, מטוגן, חמוץ חריף כל קמח אחר מלבד כוסמין, מזון חמוץ או מתוק.
חלה הקלה משמעותית אבל התופעות נמשכו בעצימות נמוכה יותר.
לאחר מכן, נכנעתי והתחלתי לבדוק ברפואה מערבית
נערך צילום אולטרא סאונד ובדיקת דם + הליקובקטר (אין ממצא של החיידק בבדיקה זו) התגלה כבד שומני וערכי אלקליין פוספטאז
שלום רב
התכשיר שקיבלת מכיל את החומר הפעיל ESOMEPRAZOLE המותווה בין היתר לטיפול בכיבים בתריסריון.
לרב התכשיר ניתן פעם ביום במינון של 40 מג כאשר המצב פעיל. מינון כפול, כמו שקבלת, מיועד למצבים חמורים יותר.
האם יתכן שזה מצבך לפי בדיקות הדימות שעשית?
אני מניחה שהמינון הזה מיועד לטיפול לזמן מוגבל, עד שתרגיש טוב יותר ותוכל לרדת למינון המקובל של 40 מ"ג פעם ביום, ובהמשך למינון האחזקה של 20 מ"ג ליוםאם יש לך ספק בדבר, כדאי שתחזור לרופא לשוחח איתו על מצבך ועל המינון שקבע לך
מאחר ובשימוש לטווח ארוך עשויות להיות לתכשיר תופעות לוואי, המופיעות גם בעלון
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו