שלום רב
סובל מזה 3.5 חודשים מכאבים ברום הבטן, בחילות, ורפלוקס.
ניסיתי טיפול טבעי בצמחי מרפא ושינוי תזונה קיצוני
** מראש התחלתי מטבעונות כבר 6 שנים
ולזה נוסף בחודשים האחרונים לאחר התופעות שינוי תזונה של הימנעות ממוצרי מזון נוספים
כיום נמנע מ-סיבים, קטניות, ירקות מצליבים, מטוגן, חמוץ חריף כל קמח אחר מלבד כוסמין, מזון חמוץ או מתוק.
חלה הקלה משמעותית אבל התופעות נמשכו בעצימות נמוכה יותר.
לאחר מכן, נכנעתי והתחלתי לבדוק ברפואה מערבית
נערך צילום אולטרא סאונד ובדיקת דם + הליקובקטר (אין ממצא של החיידק בבדיקה זו) התגלה כבד שומני וערכי אלקליי