אני כותבת כאן בשביל אחותי הקטנה, בת 16, היא סובלת מחרדות הרבה שנים. בערך מגיל שנתיים. לאורך השנים עברה 3 ניסיונות טיפול שלא ממש הצליחו - בעיקר ריפוי באומנות. עד לפני כמה חודשים הייתה אצל מישהי שבגלל ששיתפה יותר פעולה עם ההורים ופחות הזדהתה עם אחותי,גרמה לה להתנגדות ועכשיו היא ממש לא רוצה לשמוע על ללכת לייעוץ. יש לה הרבה פחדים, התקפי זעם, היסטריה, מדברת בחוצפה, לא מוכנה להקשיב. בנוסף יש לה קושי בלימודים, כי גם סובלת מהפרעת קשב וריכוז, גם אם היא לומדת בבית ויודעת את החומר כשמתכוננת, בפועל במבחן אומרת ששוכחת הכל ומקבלת ציונים מאוד נמוכים