האם יש קשר בין ראיית צבעים לAMD ?

יש לי בעיות ראיה קשות מיופיה וAMD עברתי בעבר סידרת הזרקות אוסטין לאחרונה בעיין 'הבעיית' אני לא מבחין בין צבעים, הירוק נראה אפור ועוד צבעים לא נראים כמו בעיין השניה

אני מנסה להבין למה זה ומה אפשר לעשות 

רופאה מומחית לרשתית שללה היפרדות רישתית או בעיה שניתן לראות בעיין או בOCT

מה זה עוד יכול להיות ?