בפרידה מבן זוג ב 12 שנה האחרונים. זוגיות פרק ב רעילה ומגעילה. 3 שנים לקח לי לקבל החלטה לקום וללכת והוא עדיין לא מאמין שאעשה זאת.

יש כבר תאריך לעזיבה שלי,  אבל בימים האחרונים עולים לי זכרונות וקשה לי ברמות למרות שאניניודעת שזו הבחירה הנכונה. זה הדבר  היחיד שעשיתי עבוריייי בשנים האחרונות.

מפחדת שאתגעגע ואיך הוא יסתדר?

נשמע דפוק נכון.... 

נדפק לי כבר המוח 

אני רק רוצה שקט

קשה לי כל כך