שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

A

בפרידה מבן זוג ב 12 שנה האחרונים. זוגיות פרק ב רעילה ומגעילה. 3 שנים לקח לי לקבל החלטה לקום וללכת והוא עדיין לא מאמין שאעשה זאת.

יש כבר תאריך לעזיבה שלי,  אבל בימים האחרונים עולים לי זכרונות וקשה לי ברמות למרות שאניניודעת שזו הבחירה הנכונה. זה הדבר  היחיד שעשיתי עבוריייי בשנים האחרונות.

מפחדת שאתגעגע ואיך הוא יסתדר?

נשמע דפוק נכון…. 

נדפק לי כבר המוח 

אני רק רוצה שקט

קשה לי כל כך

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

ער"ן - עזרה ראשונה נפשית

חברים:
7,670

פורום ער״ן – מרחב בטוח לשתף ולקבל תמיכה הפורום של ער״ן פתוח לכל אדם, בכל גיל, בכל שעה – 24/7. זהו מרחב מקוון דיסקרטי ובטוח, שבו אפשר לשתף חוויות ורגשות, לשחרר מחשבות, למצוא נחמה וחיבורים עם אנשים נוספים המתמודדים עם מצוקה. לצד התמיכה הקהילתית של הגולשים עצמם, מתנדבי ער״ן המנוסים נוכחים בפורום ומעניקים אוזן קשבת, הכוונה ותמיכה מקצועית – כדי שאף אחד לא יישאר לבד ברגעים הקשים.

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

הולי

אין לי כוח יותר 

כבר חשבתי שהכל בסדר

אבל שוב עוד סטירה 

ואני מגלה את מה שהמציאות הסתירה

שלאף אחד לא אכפת ממני יותר

כולם רוצים שאשב בשקט ואוותר 

אז אני שוב בוכה מתחת לשמיכה

מייבבת ומחניקה עוד צווחה 

כבר חשבתי שהכל בסדר

ואז גיליתי שאני לא חלק מהעדר

שמאחורי הגב שלי מדברים

אותם אנשים שכשהם מסתכלים

ולתוך העיניים שלי מביטים הם עם חיוך על הפנים

והם אומרים שאני מוזרה

ושאני חייבת עזרה

ושאני מסכנה

ויש לי עוד מלא דוגמאות

אבל כבר נגמרו הדמעות

ועכשיו תורו של הדם

שיזלוג לי מהיד ממש כמותן

  • User Avatar
    11 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
danielsaul725-gmail.com

אני בן 16 עברתי חמישה מסגרות אני בפנימייה עכשיו אחרי ששנה אני לא חוזר הביתה מרגיש שהחיים לוחצים עליי ומביאים אותי לקצה אין לי הורים או אחים שיתמכו בי מרגיש שאני סוחב הכל בעצמי

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
A

בפרידה מבן זוג ב 12 שנה האחרונים. זוגיות פרק ב רעילה ומגעילה. 3 שנים לקח לי לקבל החלטה לקום וללכת והוא עדיין לא מאמין שאעשה זאת.

יש כבר תאריך לעזיבה שלי,  אבל בימים האחרונים עולים לי זכרונות וקשה לי ברמות למרות שאניניודעת שזו הבחירה הנכונה. זה הדבר  היחיד שעשיתי עבוריייי בשנים האחרונות.

מפחדת שאתגעגע ואיך הוא יסתדר?

נשמע דפוק נכון.... 

נדפק לי כבר המוח 

אני רק רוצה שקט

קשה לי כל כך

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
מ

יוצא שאני אף פעם לא מרוצה.

אולי לעולם לא אגיע לאיזשהו יעד נכסף.

זה מתיש ובלתי נגמר.

כאילו, מה בעצם אני עושה?

מה אני באמת רוצה מהחיים?

כאילו, מה באמת-באמת רוצה?

אולי אלו סתם מחשבות מבאסות

שנובעות מבאסה כללית שאני חווה.

או שאלו מחשבות לגמרי בסדר

ולגמרי מקורקעות.

או אולי גם וגם.

בכל מקרה, די נגמרתי בסך הכל.

  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
M
תוכן זה הוסר על-ידי כותב הפוסט
  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
מ

בס"ד
הלב שבור לא יודע איך לספר לחברה ואנשים שרוצים לעזור לי את מה שיושב על הלב
רוצה לצעוק הצילו
לפני כמה זמן היה לי ניסיון שלא צלח

אם רק משהו היה מצליח לקרוא את המחשבות שלי ולתת לי תשובות לשאלות המצב רוח היה רגוע יותר 

חלום שלי לשיר ולארגן ערבי שירה וגם להתחתן מתי שהוא

האם זה אפשרי?

  • User Avatar
    4 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
יסכה

אני נואשת מעצמי אני חסרת כח הצלחתי להוציא מהמורה שלי אישור לא לבוא מחר לתיכון אמרתי לה שיש לי סחרחורות ואין לי כח ללימודים יותר יאללה האריכו לנו את התיכון עד השביעי לשביעי ויש לי עוד שני בגרויות ואני ממש מנסה לעבור אותן בשיניים וזה גומר עליי אין לי כח יותר לא לחיים ולא ללימודים וגם ילדה הטרידה אותי השבוע בפנימיה היא נגעה לי בתחת ואמרה לי עכשיו תגידי שאני מטרידה אותך והיא עושה את זה המון תופסת לי שם וגם היא ממש מעיקה אוף למה נועדתי אם כולם מתנהגים כך כל אחד ברוע שלו באמת שאני עייפה מהחיים ואין לי כח לכלום אני מנסה לעודד את עצמי ונופלת

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
E

עברתי אונס נפשי ופיזי על ידי בעלה של אחותי מגיל 14 עד לפני שנה וחצי )23( , כשכל זה התחיל נולדה להם ילדה שגידלתי ואהבתי יותר מכל דבר בחיים, אנחנו לא בקשר היום ואני מרגישה שאני רוצה פשוט למות, אני לא מסוגלת לשאת את הכאב והגעגוע אני לא רוצה לחיות

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
E

אני אחרי תאונת דרכים קשה , ששינתה לי הכול , איבדתי המון דברים שמילאו אותי יום יום, אם זה התעסוקה ולהתפרנס בכבוד , הייתי בכושר ממש טוב , והייתי רוכב על אופנועים המון שנים עד שקרתה התאונה , ואני מרגיש שאיבדתי את מי שאני , שאני לא מזהה את החיים,  ובין כול הסבל הפיזי לנפשי מה שקשה מאוד זה שאין לי עם מי לדבר כמעט , אין לי ממש משפחה , וחברים גם לא ממש בגלל שיש לי פוסט טראומה עקב דברים שעברתי בילדות עוד מלפני התאונה חייתי דיי בודד , אבל בגלל העבודה בתור שליח, ולפעמים הייתי במערכות יחסית , אז כן הייה לי משהו , ומאז התאונה אני גם לא עובד וגם ל

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
א
רע לי, ממש רע. אני מתחילה להתחפר במיטה ואני לא רוצה. מוצף לי ואני לא יודעת מה, יותר מידי דברים שמעסיקים אותי ואת חלקם אני מדחיקה. לא רוצה להיות בזה, רוצה לצאת מהאיכסה. בבקשה תעזרו לי לצאת מזה.
  • User Avatar
    6 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
Dina

אני רוצה להתאבד אבל כל פעם שאני חושבת על זה אני שאנת את עצמי יותר על זה ומרגישה אגוייסטית

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק