חייל התגייסתי לפני שלושה וחצי חודשים למשמר הגבול ברצון גבוהה להיות לוחם ולתרום למדינה גיליתי התקפי חרדה קשים שלא היו לי מעולם רעידות בגוף קושי רב להירדם וקושי בנשימה חוסר תיאבון ירידה של 18 קילו, היום היה לי פסיכיאטר צבאי הוא הציע לי להשתחרר אבל לא ידעתי איך לומר לו שאני רוצה להשתחרר כי אני מפחד לאכזב את ההורים שלי אני כבר לא יודע מה לעשות כבר
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
הי קראתי את מה שכתבת
וסורי לפני הכל ואחרי הכל הבריאות שלך חשובה
ואם זה פוגע בה לא משנה מה כדאי לך לעזוב לפחות את התפקיד הספציפי או את מה שגורם לך להתקפים
אתה לא יכול לבקש לעבור למקום אחר?
זה מטורף מה שאתה אומר כאילו אל תתן לזה להמשיך
בהצלחה 💪.
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחווואוו. מאתגר ולא פשוט בכלל.
תקשיב, החיים שלך כ"כ חשובים. והתפקיד שלך עכשיו זה לדאוג לעצמך, לבריאות הנפשית שלך.
הפחד לאכזב את ההורים מאוד מובן, מאוד. אבל אני חושבת שהם הרבה יותר ירצו שהבן שלהם ירגיש טוב מאשר לדעת באיזה מצב אתה נמצא וכמה אתה מרגיש גרוע. מה אתה אומר?
אולי אם מישהו יעזור לך להבין מה עובר עליך, באיזה צורה לבוא להורים שלך, זה קצת יותר יתן לך כוחות לעשות את הצעד הזה.
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו