H Edit דואביב לוקחת כבר כמה חודשים דואביב רציתי לדעת אם עוד מישהו מקבל 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה דואביב <p>לוקחת כבר כמה חודשים דואביב רציתי לדעת אם עוד מישהו מקבל</p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה
H Edit דואביב לוקחת כבר כמה חודשים דואביב רציתי לדעת אם עוד מישהו מקבל 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה דואביב <p>לוקחת כבר כמה חודשים דואביב רציתי לדעת אם עוד מישהו מקבל</p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה