היי,
אני ממש לא רותה לערער אחרים פה. אבל אני מגיך ההתבגרות עד עכשיו בגיל 25 לא מצליח להבין למה גולם מץנהגים כיאילו חיים דנ קדוש.
אם רע לי ואני לא רוצה לחיות, ניסיתי לפנות לאחים אחיות הורין וחברים עם פניה כמה לגבי המצב הנפשי שלי שהסתיים כמובן בזה שצחקו עלי כמו שלשבתי שיקרה, הדבר שמחזיק אותי זה אגו ופחד טבעי ממוות.
הנקודה היא, שכשאני מנסה לפנות לגורמים "מקצועיים" יותר אנח מקבל תשובות שדוחות התאבדות בזמן הקרוב כמו ץנסה לשבת בסלון. או תשובות שמתנהגות כיאילו אני חייב לחיים האלה משהו, זה שאולי מתישהו ישתפר זה לא סיבה בשבילי לסבול את השנים שנש
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו