בבדיקות דם יצא לי המוגלובין 9.9 ואני בחורה רווקה. זה מלחיץ אותי גם בגלל שזה נמוך וגם בגלל שאף פעם לא היה לי את זה. אני עובדת רגיל אבל חלשה בעבודה ומנסה לאכול דברים עם ברזל כמו טחינה, עוף, המיץ של הרבנית קניבסקי ועוד.
מה זה אומר המספר הזה? באיזה מספר מקבלים ערוי? באיזה מספר זה מסוכן?