שלום, אני מאובחנת עם טרשת נפוצה, מטופלת באופן קבוע עם קופקסון ורציתי לדעת האם יש איזושהי מניעה להשתמש בתרופה אנטרולין מבחינת המחלה והקופקסון. תודה רבה מראש.