פ Edit שימוש בתרופה אנטרולין שלום, אני מאובחנת עם טרשת נפוצה, מטופלת באופן קבוע עם קופקסון ורציתי לדעת האם יש איזושהי מניעה להשתמש בתרופה אנטרולין מבחינת המחלה והקופקסון. תודה רבה מראש. 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 2 תגובות שימוש בתרופה אנטרולין <p>שלום, אני מאובחנת עם טרשת נפוצה, מטופלת באופן קבוע עם קופקסון ורציתי לדעת האם יש איזושהי מניעה להשתמש בתרופה אנטרולין מבחינת המחלה והקופקסון. תודה רבה מראש.</p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה