אני מחפשת אישו חשוב.

אם אין לי רגש אין לי כלום.

מה יכאב לי ,מה יפחית ת'כאב.

אני עץ מדי עקום.

בלי דרך בלי כיוון,

והלב שלי מדמם בשוליים.

אז ברחתי כי זה נוח

להשקיט לי את הרעש.

אז תנו לי עוד קצת, 

תנו לי עוד קצת לברוח כמה שיותר.

לא יכולה לחיות יותר

ולא למות כשחיי,

דפים שרצים מהר

והלב שלי מאחוריי.

נגמר לי הזמן

איך נגמר לי הזמן,

התייבשו הדמעות

ואני עדיין כאן.

לא יכולה לחיות יותר

ולא למות כשחיי,

דפים שרצים מהר

והלב שלי מאחוריי.

נגמר לי הזמן

איך נגמר לי הזמן,

התייבשו הדמעות

ואני עדיין כאן.

אני לא אוהבת לדבר,

המסך מדי עוזר

והאדישות חזרה