שלום לכולם שמי רונית אני בת 47 יותר מחצי שנה אחרי ניתוח לשחרור לחץ מאז יש אצירת שתן או ריקון חלקי של השלפוחית אני משתמשת בצנתר ויש לי דלקת כל הזמן מאז החלו הצינתורים אני גם סובלת מריקון חלקי של המעיים יש לי גם ריפלוקס בוושט יש ירידה במשקל ועוד תסמינים יש לציין שהמחלה פוגעת מאוד גם במצבי הנפשי
לצערי אני חווה גם בדידות (אין משפחה)
שאלתי האם קיים סיכוי לשיקום?
(איני משותקת אך חווה כאבים ושלל תסמינים של המחלה)
אני חוששת מאוד מהמצב מתוסכלת מאוד
אם יש פה מישהו שמוכן לעזור אשמח לכל עזרה..




























