שלום סימה.( זאת שוב אני ופחות או יותר באותו נושא) . מוצרי האיפור שאני קונה בסופר פארם מכילים בחלקם מרכיבים שנמצאו מסרטנים או כמסרטנים לא וודאים לפי האיגוד האמריקאי [E.W.G] . רציתי לדעת אם העובדה שהמוצרים מאושרים ע'י משרד הבריאות אז עלי להבין שאין סכנה במריחה יום יומית של המוצרים, והאם ענין המינונים והריכוזים נבדקים על ידי משרד הבריאות בגלל ענין הסרטן. ובכלל האם יש מקום לדאגה. (השאלה הזאת לא קשורה לטוקופרול שדיברנו עליו פעם שעברה אלא על כל שאר החומרים שנמצאים באיפור). תודה רבה לך. אשמח לתשובתך