מ Edit פס אטלקטטי שלום לאחר סיטי חזה בכדי לבדוק אם ישנה ברונכיטיס כרונית או מחלה בריאות . כל הבדיקה תקינה למעט הצללה פס אטלקטטי הרופא ריאות לא התרגש אמר עוד חצי שנה לעשות צילום לראות אם נעלם קצת רקע מעשנת כ16 שנה בת 31 מאד פוחדת מה הסיכויים שזה ידגל ויהפך למשהו מסוכן תודה 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 2 תגובות פס אטלקטטי <p>שלום<br /> לאחר סיטי חזה בכדי לבדוק אם ישנה ברונכיטיס כרונית או מחלה בריאות .<br /> כל הבדיקה תקינה למעט הצללה פס אטלקטטי<br /> הרופא ריאות לא התרגש אמר עוד חצי שנה לעשות צילום לראות אם נעלם<br /> קצת רקע מעשנת כ16 שנה בת 31<br /> מאד פוחדת מה הסיכויים שזה ידגל ויהפך למשהו מסוכן<br /> תודה</p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה