מידעהצהרת נגישות
תצוגת צבעים באתר(* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג chrome ו- firefox)תצוגה רגילהמותאם לעיוורי צבעיםמותאם לכבדי ראייהא+ 100%א-סגירה

שירה, נשימה ותמורה

כמוניבלוגיםשירה, נשימה ותמורהריפוי סוכרת סוג 2 מתחיל עם התעלמות מההנחיות

ריפוי סוכרת סוג 2 מתחיל עם התעלמות מההנחיות

23/01/16 18:07
2663 צפיות
ריפוי סוכרת סוג 2 מתחיל עם התעלמות מההנחיות
  הרצאת TED הנהדרת של הרופאה ד"ר שרה הלברג המסבירה כל כך יפה ופשוט איך כדי להיות בריא חייבים להוציא פחמימות מהתזונה ולא לחשוש משומנים, היא גם ממליצה על לבחור אוכל טבעי ולא על סינתטי/מעובד שאנחנו לא יודעים מה הוסיפו לתכולתו. זה נכון כדיאטה בריאה גם ללא חולי הסוכרת... היה כדאי להפיץ אותו גם לבני נוער כדי שישנו מוקדם את הרגלי התזונה המקובלים והלא בריאים. הסרטון בקישור:http://healthinhebrew.co.il/2016/01/02/reversing-type-2-diabetes-starts-with-ignoring-the-guidelines/סרטון זה מוגש כשירות לציבור. הזכויות על התוכן שייכות ל – TEDx Talks. את הסרטון המקורי ניתן למצוא בכתובת הזאת. הסרטון מתורגם לעברית. תודה וקרדיט על התרגום ל- Guy Peledו- Lital Peledעל מנת לראות את הכתוביות, יש ללחוץ על CC בתחתית הסרטון.  

תגובות

מהרבה כיוונים מנסים להפחית סוכרים מהתזונה להתמודדות עם המגיפה הכפולה של השמנה ושל סוכרת2. במסגרת הפעילויות הממשלתיות מנסים להדגיש רמות סוכר במזון על ידי סימון בולט של רמות הסוכר עם אזהרה, העלאת המיסוי על משקאות ממותקים (הצליח להפחית צריכה במקסיקו) או חיוב להפחתת רמות סוכר בייצור המשקאות המתוקים.
http://www.medpagetoday.com/PrimaryCare/DietNutrition/55809

קרייתית3
24/01/16 16:35

אולי יש מי שיכול לתרגם את דבריה לעברית ??

על מנת לראות את הכתוביות בעברית, יש ללחוץ על CC בתחתית הסרטון.

תמורה קייל
תמורה קייל
קראתי מחקר על אתרי הכרויות שהראה כי בהעדר תמונה, השיחות יותר לעומק. מעניין אם זה גם נכון לחברויות באתרי בריאות?