הי, חדשה כאן. סובלת מהפרעת חרדה שמביאה אותי ממש לכאבים/תופעות במישור הפיזי…כאבי שרירים כאבי ראש, סחרחורות ועוד (בעקבות טראומה שעברתי). לא חסר:(
אני נכנסת לתחושה כזאת שמשהו רע יכול לקרות וזמן מה לאחר מכן אני יכולה לחוות ממש חוויות פיזיות קשות למשך תקופה ארוכה עד שמצליחה למצוא משהו שיסיר את החרדה…לעיתים זאת בדיקה רפואית שתרגיע אותי ולעיתים אני פשוט מוצאת משהו אחר לפחד ממנו ומחליפה את החרדה בחרדה אחרת. חשוב לי לציין שבתוך כל זה מתפקדת לגמרי..בעבודה, בבית, עם הילדים…מהצד מצליחה לעשות הצגה ממש טובה שהחיים שלי לא רעים בכלל…אבל בפנים חווה מצ