לפני שבוע וחצי קיבלתי מכה חזקה בדיוק מתחת לחזה בצד שמאל
אני מרגישה כאב חד בצלע. הלכתי לבית חולים ועשיתי צילום
ניגש אליי הרופא אחרי הכל ואמר לי שהכאב מגיע מהמכה
ושהוא לא רוצה לשלוח אותי לעוד צילום משום שגם אם זה שבר בעיקרון אין מה לעשות עם זה ושזה התרפא לבד.
אוקיי אז סבלתי את הכאב : לשכב ואז לקום קשה לי לעשות אפצי או שיעול כואב
לשכב רק על הגב או על הצד האחר שלא כואב, איכשהו שרדתי את זה...
אבל לפני כמה ימים פתאום אחרי שעשיתי אפצי ( כבר לא יכולתי לשמור בפנים)
הרגשתי כאבים חזקים כאילו הצתמקות במקום הכואב
נכנס בפנים ומשתחרר ממש התכווצוי
קצת על עצמי
׳נסה רק בעקבות הזר ללכת ותלמד שיש ללמוד גם איך לחיות׳
הקהילות שלי
בלוגים שמעניינים אותי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחותודה יקי על תגובתך
וזה בדיוק מה שאמר הרופא שזה ׳ מכה יבשה׳ והיא תעבור לבד
והוא אמר לי לשתות כדורים להקלת הכאב
אני שותה אדוויל
אני לא מבינה מה שיש לי זה ׳ מכה יבשה׳ אז אני לא רוצה לדעת מה מרגיש בן אדם שיש לו שבר
זה ממש כואב!
כמה זמן עוברת המכה היבשה?
אחרי שינה במיוחד שאני רוצה לקום פה השריר נתפס כאילו הוא התרגל לתנוחה של השכיבה ורק אני קמה זה כואב גם לכמה שניות ואז נרגע
אנח באמת פעם ראשונה הרגשתי דבר כזה
והשאלה שלי גם אם יש מישהו שיודע כמה זמן ההחלמה מהמכה
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחואכן, מכה יבשה כואבת כמו שבר, (היה לי גם וגם)
חשוב לעשות צילום כדי לבדוק אם יש פגיעה של הצלע בריאות וכו'
מנסיון אישי, תדרשי צילום
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחוהחלמה מהירה ושלמה
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחותודה רבה על תגובתכם
זה נחמד לשתף אחרים בכאב :)
עשיתי צילום ואז הרופא ניגש אליי ואמר לי שאין צורך לעשות צילום ( שכחתי את השם)משום שגם אם יש שבר אין מה לעשות נגד זה
אבל אם החלטתי לעשות בכל זאת את הצילום הזה לאן לפנות?
שוב פעם לתל השומר לאותו רופא
או שאפשר ללכת לרופא משפחה?
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחוחושבת שרופא משפחה יפנה אותך לצילום,
כדאי מאוד שתעשי כדי לדעת שאין פגיעה פנימית
בהצלחה והחלמה מהירה
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחווזה מה שקרה בסוף ג׳ודי הכאב וכמעט חלף לו :)
אני מרגישה בהרבה יותר טוב
לפעמים אני שוכחת מהמכה
אבל עדין שעושים תנוחה זה טיפה צובט
לא נורא זה לא משתווה לכאב שהיה
ואני בדרך הנכונה להחלמה טוטאלית
תודה רבה לכולם על התגובות המעודדות
ןשיהיה לכולנו רק בריאות!!!!
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחווואו יש לי את אותו הדבר
אבל..אחרי שקבלתי מכה בגב מנפילה
עשיתי צילום לא ראו כלום
והכאבים היו נסבלים
היום בבוקר(יומיים אחרי המקרה) עשיתי סיבוב במיטה והרגשתי קנאק וכל תזוזה שלי אני מרגיש שמשו זז לי בצלעות, רק שאני שוכב ישר לא כואב לי, אבל כשאני זז ימינה שמאלה פשוט כאב עצום מאוד
השאלה שלי
מה עשית והאם הרגשת כמוני?
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו