לפני שבוע וחצי קיבלתי מכה חזקה בדיוק מתחת לחזה בצד שמאל
אני מרגישה כאב חד בצלע. הלכתי לבית חולים ועשיתי צילום
ניגש אליי הרופא אחרי הכל ואמר לי שהכאב מגיע מהמכה
ושהוא לא רוצה לשלוח אותי לעוד צילום משום שגם אם זה שבר בעיקרון אין מה לעשות עם זה ושזה התרפא לבד.
אוקיי אז סבלתי את הכאב : לשכב ואז לקום קשה לי לעשות אפצי או שיעול כואב
לשכב רק על הגב או על הצד האחר שלא כואב, איכשהו שרדתי את זה…
אבל לפני כמה ימים פתאום אחרי שעשיתי אפצי ( כבר לא יכולתי לשמור בפנים)
הרגשתי כאבים חזקים כאילו הצתמקות במקום הכואב
נכנס בפנים ומשתחרר ממש התכווצויות ב