שלום, מבקש לשאול מה אתם יודעים על הסכנות ותופעות הלוואי של זריקת הטרוליסיטי?
אני סוכרתי 10 שנים, לאחרונה חלה הרעה ברמות הסוכר שלי, מזריק טרוליסיטי כבר 3 חודשים ובנוסף לוקח 3 מטפורמין ביום, מבחינת ההצלחה בטיפול אז באמת ירדתי מסוכר של 350 בבוקר לסוכר של 100 !!! והערך שלי ירד מ8 בערך ל 6.3 כך שמבחינת הסוכר התוצאה מעולה, בנוסף ירדתי 13 קילו בשלושת החודשים הללו אבל.. אני סובל נורא, מזריק בחמישי בצהריים וחולה כל פעם עד יום א. מיציאות סדירות כל יום זה הפך לפעמיים בשבוע או שלשול או עצירות, לא יכול לאכול כלום כי מרגיש כאילו תקוע לי עז בגרון, כא
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחושלום . האם אני יכולה לשנות את יום ההזרקה של טרוליסיטי. מיום א' לדוגמא ליום אחר?
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחוככל הידוע לי, אין בעיה להחליף יום ההזרקה השבועית, אך חשוב להמתין לשבוע הבא ולעבור אז ליום הנבחר החדש ולא לקחח מנה כפולה של התרופה בשבוע אחד
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו