א Edit שאלה על זריקות טרוליסיטי שלום, מבקש לשאול מה אתם יודעים על הסכנות ותופעות הלוואי של זריקת הטרוליסיטי?אני סוכרתי 10 שנים, לאחרונה חלה הרעה ברמות הסוכר שלי, מזריק טרוליסיטי כבר 3 חודשים ובנוסף לוקח 3 מטפורמין ביום, מבחינת ההצלחה בטיפול אז באמת ירדתי מסוכר של 350 בבוקר לסוכר של 100 !!! והערך שלי ירד מ8 בערך ל 6.3 כך שמבחינת הסוכר התוצאה מעולה, בנוסף ירדתי 13 קילו בשלושת החודשים הללו אבל.. אני סובל נורא, מזריק בחמישי בצהריים וחולה כל פעם עד יום א. מיציאות סדירות כל יום זה הפך לפעמיים בשבוע או שלשול או עצירות, לא יכול לאכול כלום כי מרגיש כאילו תקוע לי עז בגרון, כאעוד... 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 13 תגובות שאלה על זריקות טרוליסיטי <p>שלום, מבקש לשאול מה אתם יודעים על הסכנות ותופעות הלוואי של זריקת הטרוליסיטי?<br >אני סוכרתי 10 שנים, לאחרונה חלה הרעה ברמות הסוכר שלי, מזריק טרוליסיטי כבר 3 חודשים ובנוסף לוקח 3 מטפורמין ביום, מבחינת ההצלחה בטיפול אז באמת ירדתי מסוכר של 350 בבוקר לסוכר של 100 !!! והערך שלי ירד מ8 בערך ל 6.3 כך שמבחינת הסוכר התוצאה מעולה, בנוסף ירדתי 13 קילו בשלושת החודשים הללו אבל.. אני סובל נורא, מזריק בחמישי בצהריים וחולה כל פעם עד יום א. מיציאות סדירות כל יום זה הפך לפעמיים בשבוע או שלשול או עצירות, לא יכול לאכול כלום כי מרגיש כאילו תקוע לי עז בגרון, כאבים בבטן תחתונה, עייף נורא ורק לקראת יום שני אני מתאושש ואז שלישי רביעי חמישי אני מתפקד נהדר ושוב זריקה ושוב חולה. האמת לא מאושר מזה ומכולם שומע רק כמה הזריקה מסוכנת אבל לא יודע מה לעשות? בכל זאת הגעתי אחרי 10 שנים ל 350 סוכר בבוקר!<br >אם יש לכם מידע שאוכל להעזר בו זה יעזור לי להחליט מה לעשות<br > </p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה