לפעמים בא לי משהו קטן לנשנש (שקדים, יוגורט) אחרי שאני מזריקה בסגלר בערב (21:00). האם מותר?
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
האם אחרי מספר חודשים של פורסיגה והזרקת בסגלר 20 מ"מ, יכול להופיע שיעור יתר?
-
Edit
ד"ר נירית אבירן ברק בוגרת לימודי רפואה בטכניון. בשנת 2000 סיימתי התמחות ברפואה פנימית בבית החולים בילינסון, ובשנת 2006 התמחות בסוכרת ואנדוקרינולוגיה בבית החולים שיבא, תל השומר. כיום עובדת כאנדוקרינולוגית בכירה במכבי שירותי בריאות, צה"ל, ככלית באילת (סוכרת) ובמרפאה הפרטית שלי. מטפלת בחולי סוכרת, אוסטאופורוזיס, בלוטת התריס ועוד. במקביל למדתי לימודי רפואה משלימה CBT תוספי תזונה ועוד. מקבלת מטופלים במסגרת מכבי שירותי בריאות בנתניה ובאופן פרטי (החזרים מקופ"ח לאומית וביטוחים פרטיים) בכפר סבא. טלפון לקביעת תור 0552543144 לאתר שלי לחצו כאןמנהל קהילה · 13.9.2018לא!
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו