י Edit אוכל אחרי הזרקת אינסולין לפעמים בא לי משהו קטן לנשנש (שקדים, יוגורט) אחרי שאני מזריקה בסגלר בערב (21:00). האם מותר? 0הגיבושתפוהועתק ללוחדווחו הוסיפו תגובה שליחה 2 תגובות אוכל אחרי הזרקת אינסולין <p>לפעמים בא לי משהו קטן לנשנש (שקדים, יוגורט) אחרי שאני מזריקה בסגלר בערב (21:00). האם מותר?</p> מחיקה עריכת הפוסט ביטול שמירה