ערב טוב,
הנני חולת סוכרת נעורים מזה כשנתיים לערך. מאז שאני נוטלת אינסולין (בעבר בזריקות ולאחרונה ע"י משאבה) אני עולה במשקל וזאת למרות שאני שומרת על תזונה נכונה, מבצעת פעילות גופנית יומיומית ושומרת על איזון סוכר.
הדבר מאוד מתסכל אותי מאחר וכל חיי ניסיתי לשמור על משקל תקין (כיום אני שוקלת 66 גובה 1.69)
אני יודעת שעפ"י ה BMI משקל גופי תקין לחלוטין אך עדיין אינני שלמה עם עצמי.
שאלתי היא: מדוע אני עולה במשקל למרות שמירה על כללי ה"עשה ואל תעשה בסוכרת", למרות שהוסבר לי שעם משאבת אינסולין אוכל לשמור על דיאטה ולרדת במשקל? האם אמשיך במגמ
הקהילות שלי
בלוגים שמעניינים אותי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק