שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

אופירה

ערב טוב,
הנני חולת סוכרת נעורים מזה כשנתיים לערך. מאז שאני נוטלת אינסולין (בעבר בזריקות ולאחרונה ע"י משאבה) אני עולה במשקל וזאת למרות שאני שומרת על תזונה נכונה, מבצעת פעילות גופנית יומיומית ושומרת על איזון סוכר. 
הדבר מאוד מתסכל אותי מאחר וכל חיי ניסיתי לשמור על משקל תקין (כיום אני שוקלת 66 גובה 1.69)
אני יודעת שעפ"י ה BMI משקל גופי תקין לחלוטין אך עדיין אינני שלמה עם עצמי.
שאלתי היא: מדוע אני עולה במשקל למרות שמירה על כללי ה"עשה ואל תעשה בסוכרת", למרות שהוסבר לי שעם משאבת אינסולין אוכל לשמור על דיאטה ולרדת במשקל? האם אמשיך במגמת הע

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

סוכרת סוג-2

חברים:
28,125

קהילת סוכרת סוג ב הינה קהילה המאפשרת לחלוק ולשתף בהתמודדות הרגשית והפיזית של החולים במחלת הסוכרת, בני משפחותיהם ויקיריהם. בואו להתייעץ עם מומחים וחולים, ולחלוק את קשיי ההתמודדות עם חיים עם סוכרת סוג ב, היפוגלקמיה ואינסולין. זיכרו, אתם לא לבד. אנחנו כאן בשבילכם

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

D

מחפשים מתנדבים למחקר קליני חדש לחולי סוכרת סוג 2

חברת Concenter Biopharma מגייסת משתתפים למחקר קליני חדש במרכז הרפואי הרצליה (Herzliya Medical Center), לבחינת הבטיחות והיעילות של Zygosid-50 – תרופה ישראלית חדשה הניתנת בכמוסות לבליעה.

התרופה פועלת במנגנון ייחודי ונבדקת כטיפול אפשרי לשיפור התנגודת לאינסולין בחולי סוכרת סוג 2.

מה כולל המחקר?

✔ השתתפות במשך 13 שבועות
✔ 8 ביקורים במרפאה
✔ ניטור רציף של רמות הסוכר באמצעות חיישן (CGM)
✔ בדיקות דם ומעקב רפואי צמוד
✔ התרופה ניתנת ללא עלות במסגרת המחקר

המחקר מיועד לחולי סוכרת מסוג 2 בגילאי 18–75 המטופלי

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
סימה לבני
בלוגים בנושא
סימה לבני