הי
כבר כמה חודשים שאני מנסה לשכנע את עצמי שזה לא מזה אבל זה אותו כאב והוא מגיע בדיוק באותן סיבות ..קר הלילה וכל צד ימין שלי כואב וזה אחרי אתופן וגאבאפנטין שזה הרגיל שלי וכדור הרגעה..
אני עם הצרה הזאת מ-2008..בשנה האחרונה עובדת סוף סוף..אבל עכשיו אני מודאגת אני זוכרת שכשזה אובחן ברגל אז דיברו על זה שהכאב הזה יודע לעבור למקומות נוספים.ואני גם זוכרת את המהירות שזה הפך מכף רגל לרגל ואת העובדה שבאישפוז הקודם זה כבר לא היה לחזור לקביים פשוט לא יכולתי ללכת וגם את העובדה שכבר אמרו לי שניסו את כל התרופות .
זאת כנראה הסיבה שלא
שאלה שאלתית פנינה24,,
מה קרה וגרם "לתופעה" בעבר? בדיקות?,צילומים?,הדמיה?,מי טיפל בך?כיצד פחתו או נעלמו הכאבים,אם בכלל?
אם התחושות הן אותו הדבר,אזי כניראה יהיה תהליך דומה למה שקרה כבר בעבר,מאחר ולא זוהה מקור הכאב.
יתכן אולי ורצוי,,, לדעתי,,,, לנסות ולאתר את מקור הכאב,מאחר ועברו מספר שנים ויתכן שישנם כיוונים שונים לחקר הבעיה.
זה כמובן יצריך שוב בדיקות,,ריצות,,תיסכולים מתורים מתמשכים,,,אבל כדאי !!
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחומקור כאבףפציעה צבאית לא יכולים לסדר את זה יותר מדי היה שבר והוא לא בדיוק פיקס ..כל בדיקה שאתה מעלה על דעתך כבר עשיתי.מה עוזר כלום לפעמים יותר טוב לפעמים פחות גאבאפנטין השתלט קצת על הרעידות אז לאט לאט יש לי שריר ולא רגל שנראת כמו מקל מטאטא.. עכשיו כואבת לי גם היד וזה מדאיג אותי מאוד ..
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחואת אומרת "שבר והוא לא בדיוק פיקס"---אז אולי ניתוח לתיקון?? כדאי לבדוק את הנושא שוב,,הגאבאפנטין לא חושב שיועיל לך הרבה,,ובטח שלא יפתור את הבעיה,ואולי יהיו לך גם תופעות לוואי אחרות[מניסיון עם הכימיכל הזה],
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחופנינה שלום,
אכן חששך מוצדק ישנם מקרים שהתופעה מתפשטת הלאה. ישנם מחקרים שמצאו נטיה של אנשים מסויימים ל- CRPS ואת כנראה שייכת לאוכלוסיה זו.
מניסיוני הדבר היחידי שניתן לעשות כדי לעצור את זה או אפילו להסיג את זה לאחור הוא הפעלה, הפעלה ועוד הפעלה. אל תתני לכאב להכריע אותך והמשיכי לתפקד עם היד באופן מלא למרות הכאבים - כולל גירויים תחושתיים והעדר המנעות.
בנוסף מומלץ לגשת לרופא כאב ולבצע סדרת חסמי סימפטטיים כמה שיותר מהר.
אחרון חביב - ש מאמרים שמראים יעילות רבה של קוצב שדרתי ובעיקר בשלבים הראשונים.
מקווה שעזרתי.
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחותודה.זה אומר שאני צודקת בדרך החיים שלי:-) בחרתי מקצוע שגורם לי ללכת הרבה ואני לא מופתעת על הכאבים ביד כי המשקל שאני סוחבת עלה ואני מורידה ממני את התיק חובש עם כף יד ימין -וזה הכאב הראשון שהתחיל פשוט סובבתי אותה בלי לשים לב ומאז עברו כמה חודשים טובים ועדיין כואב לי וזה ממש מזכיר את מה שהיה בהתחלה עם הרגל..רגישות למגע ולקור..
לגבי החסמים שהמלצת עשיתי אחד בעבר .כמה מומלצים כי אז אחרי כמה חודשים כשהתחיל לכאוב לי מאוד שוב כי הייתה ירידה אז הרופא כאב לא רצה למהר לעשות עוד אחד..קבעתי כמובן בנתיים תור למרפאת כאב..רק רוצה לדעת מת
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחושלום פנינה.
חסמים סימפטטיים מקובל לעשות סדרה של שישה לפחות במרווחים של שבוע זה מזה. משלבים את זה יחד עם שיקום אינטנסיבי - של כמה שבועות. זה נעשה תחת שיקוף והקומפלקס הסימפטטי נמצא בחלק הקדמי צדדי של חוליות החזה.
לגבי קוצב שדרתי - אני חושבת שהכי טוב יהיה לשוחח על כך עם הרופא שלך במרפאת הכאב הוא יוכל להסביר הכל להדגיל ולדון איתך. הסיכונים נגזרים ממצבך הגופני ומהמחלות שלך. לקוצב ככלל יש סיכון מאד נמוך.
ד"ר גור.
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו