הי

כבר כמה חודשים שאני מנסה לשכנע את עצמי שזה לא מזה אבל זה אותו כאב והוא מגיע בדיוק באותן סיבות ..קר הלילה וכל צד ימין שלי כואב וזה אחרי אתופן וגאבאפנטין שזה הרגיל שלי וכדור הרגעה..

אני  עם הצרה הזאת מ-2008..בשנה האחרונה עובדת סוף סוף..אבל עכשיו אני מודאגת אני זוכרת שכשזה אובחן ברגל אז דיברו על זה שהכאב הזה יודע לעבור למקומות נוספים.ואני גם זוכרת את המהירות שזה הפך מכף רגל לרגל ואת העובדה שבאישפוז הקודם זה כבר לא היה לחזור לקביים  פשוט לא יכולתי ללכת וגם את העובדה שכבר אמרו לי שניסו את כל התרופות .

זאת כנראה הסיבה שלא