לוקחת פרוליה כ17 שנים והאנדקרינולוג בכללית  טוען שאין מחקר מעל ל10 שנים ולכן כדאי להפסיק ולעבור לאקלקסה פעם בשנה.  מדדי צפיפות עצם  מינוס 2.2בירך ומינוס 2.6- חוט שדרה. ירידה של 3 אחוז מהבדיקה הקודמת.  האם סבורה שחייבת להפסיק פרוליה לאחר תקופה ארוכה והאם יש  סכנה במעבר לאקלקסה ?