לוקחת פרוליה כ17 שנים והאנדקרינולוג בכללית טוען שאין מחקר מעל ל10 שנים ולכן כדאי להפסיק ולעבור לאקלקסה פעם בשנה. מדדי צפיפות עצם מינוס 2.2בירך ומינוס 2.6- חוט שדרה. ירידה של 3 אחוז מהבדיקה הקודמת. האם סבורה שחייבת להפסיק פרוליה לאחר תקופה ארוכה והאם יש סכנה במעבר לאקלקסה ?
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שלום,
אין הגבלת זמן למשך לקיחת פרוליה, המחקר אכן נמשך 10 שנים בלבד, אך מחקרים במניעת מחלות לב ושבץ מוחי נמשכו כ- 3 שנים ולא מקובל להפסיק טיפול תרופתי לפי משך מחקר.
בטיפול באוסטיאופורוזיס ניתן להפסיק על ידי מעבר ל- ACLASTA אחרי שהערך ב- TOTAL HIP עולה מעבר ל- 1.5- . צפויה ירידה בצפיפות עצם בכ5% במעבר ל- ACLASTA במתן שתי מנות בהפרש של 6 חודשים.
בברכה,
פרופ' צופיה איש- שלום
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו