שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

Rachel Madpis bendor

לוקחת פרוליה כ17 שנים והאנדקרינולוג בכללית  טוען שאין מחקר מעל ל10 שנים ולכן כדאי להפסיק ולעבור לאקלקסה פעם בשנה.  מדדי צפיפות עצם  מינוס 2.2בירך ומינוס 2.6- חוט שדרה. ירידה של 3 אחוז מהבדיקה הקודמת.  האם סבורה שחייבת להפסיק פרוליה לאחר תקופה ארוכה והאם יש  סכנה במעבר לאקלקסה ? 

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

אוסטאופורוזיס

חברים:
16,128

בקהילת אוסטאופורוזיס, קהילה פעילה המאפשרת לחלוק ולשתף בהתמודדות המורכבת עם תופעות דלדול העצם ובריחת סידן. כאן תוכלו להתייעץ על תוצאות בדיקות צפיפות העצם, על תזונה מונעת, ועל טיפול תרופתי ומשלים, עם חברים במצבכם ועם אנשי מקצוע מהטובים בתחום. אל תתמודדו לבד עם הקשיים והחששות, אנשים כמוכם מחכים לעזור לכם כאן

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

Rachel Madpis bendor

לוקחת פרוליה כ17 שנים והאנדקרינולוג בכללית  טוען שאין מחקר מעל ל10 שנים ולכן כדאי להפסיק ולעבור לאקלקסה פעם בשנה.  מדדי צפיפות עצם  מינוס 2.2בירך ומינוס 2.6- חוט שדרה. ירידה של 3 אחוז מהבדיקה הקודמת.  האם סבורה שחייבת להפסיק פרוליה לאחר תקופה ארוכה והאם יש  סכנה במעבר לאקלקסה ? 

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
יונהלה

פרופ' צופיה שלום. ראשית, רוצה לברך על הפורום המאפשר לשאול שאלות. זה מפחית חששות מפני הטיפול התרופתי ומעודד שימוש בהם. 

התחלתי בינוסטו. האם יש מניעה ליישור שיניים ו/אם יש מגבלות בהצלחתו לאור התרופה. אורתודנט אחד אמר אין קשר , שני אמר יש קשר. תודה!

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ל
פרופ' צופיה שלום,לאחר 11 שנים בהן קבלתי פרוליה עוברת לטיפול באקלסטה בזמן (חצי שנה לאחר קבלת הפרוליה) האם תתכן ירידה במסת העצם בגלל המעבר ? תודה
  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ל
שלום פרופ איש שלום קיבלתי אתמול עירוי אקלסטה שסרבתי לקבלו במשך תקופה ארוכה בגלל תופעות הלוואי. ואכן מאתמול בערב חום גבוה כאבי שרירים ומפרקים קשים ביותר שלשולים והקאות. גם ככה אני סובלת מדלקות מפרקים בידיים ודלקת בצוואר עקב פריצת דיסק. האם לגשת למיון?מרגישה נורא בקושי עומדת על הרגליים והאם זה צפוי לעבור בשבוע הקרוב? תודה רבה
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
C
  1. יש לי אוסטרופורוזיס.  הרופאה המליצה לצרוך 2 כדורי סידן ביום..    היות שבסידן יש סיכון להצרת עורקים.  האם לא צריך לבדק  קודם   מצב    עורקי    הלב?
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
R
האם פרוטיאו מומלץ?? דרגה מינוס שלוש בעמוד השדרה
  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
איילת איכנולד

שלום צופיה איש שלום

האם כשלוקחים פרוליה, מומלץ להמשיך לעשות, תרגילי כוח, משקולות, קפיצות?? 

תודה וברכה 

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ח

משנת 22 לוקחת ריבון כל חודש , בשנת 25 עשיתי הפסקה של עשרה חודשים בגלל טיפולי שיניים. בינואר השנה חזרתי לקחת ריבון ולפני שבוע ביצעתי בדיקת שיחלוף עצם. התוצאות :CTX 0.153  PINP 22.2 

מבקשת לדעת האם התוצאות תקינות , בתודה מראש חנה

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D

שלום, זה כבר כמה ימים שאין להשיג בארץ את הזיקות. מה החלופה? האם אפשר למנוע בריחת סידן עם דיאטה והרמת משקולות?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ר
שלום פרופ איש שלום. אני מטופלת בפרוליה כ 5 שנים.את הזריקה הבאה עלי לקחת בתחילת ספטמבר. בסוף יולי אני אמורה לעבור הקצעת שרשים. האם זו פרוצדורה מסוכנת לגבי? האם יש צעדים שאני אמורה לנקוט לפני ההקצעה כדי להקטין את הסיכון?
  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
S

בוקר אור, פרופ' איש שלום,
לאחרונה שמעתי המלצות על ויטמין K2 שעוזר בהכוונת הסידן לעצמות.
האם את ממליצה?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D

נוסעת לחו"ל ל 5 ימים. האם ניתן שלא לקחת את הזריקה (שלוקחת כבר מס חודשים) למס ימים : בין 3-5? ולחילופין ,האם יש מיכל קרור מיוחד לזריקה שיכול לעבור גם בדיקה בטחונית?תודה

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
בלוגים בנושא