אני מאובחנת ומטופלת מזה שנים לפיברומיאלגיה. השילובים של הרופאים מתחום הראומטולוגיה והפסיכיאטריה סובבים סביב משפחות תרופות שכבר מיציתי. רובן מפסיקות להשפיע מתישהו, משמינות מאוד!!! וגורמות לעירפול המוח והמחשבה, ירידה בריכוז וזכרון וחדות מחשבה, סוג של "נימול מחשבתי וגם רגשי". טיפולים משלימים מאוד מסייעים כגון שיאצו, דיקור, רפלקסולוגיה- אבל הם לא פוטנטיים כמו תרופה לעצירת התופעה של כאב מפושט שמגביל בתנועה. האם מוכרים רופאים בארץ (דרך שירותי קופות החולים או פרטי), הפתוחים לטיפול שאינו עפ"י ההתוויה הרשמית לפיברומיאלגיה, כגון NALTREXONE נלטר
הקהילות שלי
האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?
שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק