אני מאובחנת ומטופלת מזה שנים לפיברומיאלגיה. השילובים של הרופאים מתחום הראומטולוגיה והפסיכיאטריה סובבים סביב משפחות תרופות שכבר מיציתי. רובן מפסיקות להשפיע מתישהו, משמינות מאוד!!! וגורמות לעירפול המוח והמחשבה, ירידה בריכוז וזכרון וחדות מחשבה, סוג של "נימול מחשבתי וגם רגשי". טיפולים משלימים מאוד מסייעים כגון שיאצו, דיקור, רפלקסולוגיה- אבל הם לא פוטנטיים כמו תרופה לעצירת התופעה של כאב מפושט שמגביל בתנועה. האם מוכרים רופאים בארץ (דרך שירותי קופות החולים או פרטי), הפתוחים לטיפול שאינו עפ"י ההתוויה הרשמית לפיברומיאלגיה, כגון NALTREXONE נלטר
נפתחת קבוצה לנשים בשכונת גונן בירושלים עבור נשים בטווח הגילאים 55-65. בקבוצה נתרגל מיינדפולנס ונשוחח על נושאים כמו מיצוי זכויות, התמודדות עם בני משפחה ועוד. השתתפות ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל. לפרטים נוספים: 02-5457602 https://wa.me/message/7RWTBKWGIZJMG1
בת 45 עם תחושת מציקה ביד וברגל שמאל, כבדות, לפעמים פחות תחושה, קפיצות מתחת לשריר במנוחה והתכווצויות שרירים. כאבים במפרקי היד וכף הרגל בצד השמאלי.
בדצמבר MRI מוח תקין בינוארבדיקת נוירולוג תקינה בינואר פוטנציאלים מעוררים תקין בפברואר emg תקין במרץ בדיקת נוירולוגית נוספת תקינה בסוף מרץ בדיקת emg 4 גפיים תקינה באפריל mri עמוד שדרה תקין