שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

lahav.hagit-gmail.com

אני מאובחנת ומטופלת מזה שנים לפיברומיאלגיה. השילובים של הרופאים מתחום הראומטולוגיה והפסיכיאטריה סובבים סביב משפחות תרופות שכבר מיציתי. רובן מפסיקות להשפיע מתישהו, משמינות מאוד!!! וגורמות לעירפול המוח והמחשבה, ירידה בריכוז וזכרון וחדות מחשבה, סוג של "נימול מחשבתי וגם רגשי". טיפולים משלימים מאוד מסייעים כגון שיאצו, דיקור, רפלקסולוגיה- אבל הם לא פוטנטיים כמו תרופה לעצירת התופעה של כאב מפושט שמגביל בתנועה. האם מוכרים רופאים בארץ (דרך שירותי קופות החולים או פרטי), הפתוחים לטיפול שאינו עפ"י ההתוויה הרשמית לפיברומיאלגיה, כגון NALTREXONE נלטר

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

פיברומיאלגיה

חברים:
3,482

קהילה לאנשים החיים עם פיברומיאלגיה כאבים כרוניים, עייפות וקשיי שינה. מרחב לשיתוף חוויות, התמודדות יומיומית והיכרות עם דרכי טיפול והקלה מגוונות.

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

lahav.hagit-gmail.com

אני מאובחנת ומטופלת מזה שנים לפיברומיאלגיה. השילובים של הרופאים מתחום הראומטולוגיה והפסיכיאטריה סובבים סביב משפחות תרופות שכבר מיציתי. רובן מפסיקות להשפיע מתישהו, משמינות מאוד!!! וגורמות לעירפול המוח והמחשבה, ירידה בריכוז וזכרון וחדות מחשבה, סוג של "נימול מחשבתי וגם רגשי". טיפולים משלימים מאוד מסייעים כגון שיאצו, דיקור, רפלקסולוגיה- אבל הם לא פוטנטיים כמו תרופה לעצירת התופעה של כאב מפושט שמגביל בתנועה. האם מוכרים רופאים בארץ (דרך שירותי קופות החולים או פרטי), הפתוחים לטיפול שאינו עפ"י ההתוויה הרשמית לפיברומיאלגיה, כגון NALTREXONE נלטר

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
Pro

אני מאוד עייף כל החיים האם פרויגיל או נוביגיל או משהו אחר יכול לעזור לי כי יש לי רק עייפות אני שמח מצב נפשי טוב ואם כן איך לבקש אתת התרופה מהרופא 

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
N
תוכן זה הוסר על-ידי כותב הפוסט
  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
N

נפתחת קבוצה לנשים בשכונת גונן בירושלים עבור נשים בטווח הגילאים 55-65. בקבוצה נתרגל מיינדפולנס ונשוחח על נושאים כמו מיצוי זכויות, התמודדות עם בני משפחה ועוד. השתתפות ללא עלות אך נדרשת הרשמה מראש. מספר המקומות מוגבל. לפרטים נוספים: 02-5457602 https://wa.me/message/7RWTBKWGIZJMG1

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
שרון גור
הכנס ה-26 של עמותת אס"ף: שיקום. תקווה. עשייה. יתקיים ביום שישי, ה-5.6.2026, בשיבא תה"ש 9.30 - 13.00 3 שעות של רופאים מהשורה הראשונה, סיפורי השראה אמיתיים, ופאנל "קולות מהשטח" בגובה העיניים של מתמודדות ומתמודדים שעברו ויודעים. 🎟️ חברי עמותה: ₪50 | מלווה: ₪70 | אורח: ₪155 👇 לרישום בקליק : https://bit.ly/4v57ljK מחכים לכם💕 #פיברומיאלגיה #CFS #עמותת_אסף #שיקום_תקווה_עשייה
  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
E

בת 45 עם תחושת מציקה ביד וברגל שמאל, כבדות, לפעמים פחות תחושה, קפיצות מתחת לשריר במנוחה והתכווצויות שרירים. כאבים במפרקי היד וכף הרגל בצד השמאלי. 

בדצמבר
MRI מוח תקין
בינואר  בדיקת נוירולוג תקינה
בינואר פוטנציאלים מעוררים תקין
בפברואר emg תקין
במרץ בדיקת נוירולוגית נוספת תקינה
בסוף מרץ בדיקת emg 4 גפיים תקינה
באפריל mri עמוד שדרה תקין 

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק