שלום רב.
אני חולת סכרת סוג 2 ומקבלת זריקת טרוליסיטי 1.5 מ"ג פעם בשבוע. מה קורה אם שכחתי לקחת את הזריקה ביום הקבוע? מתי אוכל לקחת אותה? אני לוקחת את הזריקה בבוקר לפני האוכל.האם אוכל לקחת אותה ברגע שנזכרתי(עדיין באותו יום)כמה זמן אחרי האוכל? או לקחת את הזריקה ביום למחרת בבוקר?תודה
תקחי למחרת
- 0
- הגיבו
- שתפו
דווחו