שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

I

שלום רב.

אני חולת סכרת סוג 2 ומקבלת זריקת טרוליסיטי 1.5 מ"ג פעם בשבוע. מה קורה אם שכחתי לקחת את הזריקה ביום הקבוע? מתי אוכל לקחת אותה? אני לוקחת את הזריקה בבוקר לפני האוכל.האם אוכל לקחת אותה ברגע שנזכרתי(עדיין באותו יום)כמה זמן אחרי האוכל? או לקחת את הזריקה ביום למחרת בבוקר?תודה

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

סוכרת סוג-2

חברים:
28,127

קהילת סוכרת סוג ב הינה קהילה המאפשרת לחלוק ולשתף בהתמודדות הרגשית והפיזית של החולים במחלת הסוכרת, בני משפחותיהם ויקיריהם. בואו להתייעץ עם מומחים וחולים, ולחלוק את קשיי ההתמודדות עם חיים עם סוכרת סוג ב, היפוגלקמיה ואינסולין. זיכרו, אתם לא לבד. אנחנו כאן בשבילכם

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

D

מחפשים מתנדבים למחקר קליני חדש לחולי סוכרת סוג 2

חברת Concenter Biopharma מגייסת משתתפים למחקר קליני חדש במרכז הרפואי הרצליה (Herzliya Medical Center), לבחינת הבטיחות והיעילות של Zygosid-50 – תרופה ישראלית חדשה הניתנת בכמוסות לבליעה.

התרופה פועלת במנגנון ייחודי ונבדקת כטיפול אפשרי לשיפור התנגודת לאינסולין בחולי סוכרת סוג 2.

מה כולל המחקר?

✔ השתתפות במשך 13 שבועות
✔ 8 ביקורים במרפאה
✔ ניטור רציף של רמות הסוכר באמצעות חיישן (CGM)
✔ בדיקות דם ומעקב רפואי צמוד
✔ התרופה ניתנת ללא עלות במסגרת המחקר

המחקר מיועד לחולי סוכרת מסוג 2 בגילאי 18–75 המטופלי

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
I

שלום רב.

אני חולת סכרת סוג 2 ומקבלת זריקת טרוליסיטי 1.5 מ"ג פעם בשבוע. מה קורה אם שכחתי לקחת את הזריקה ביום הקבוע? מתי אוכל לקחת אותה? אני לוקחת את הזריקה בבוקר לפני האוכל.האם אוכל לקחת אותה ברגע שנזכרתי(עדיין באותו יום)כמה זמן אחרי האוכל? או לקחת את הזריקה ביום למחרת בבוקר?תודה

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D

מחפשים מתנדבים למחקר קליני חדש לחולי סוכרת סוג 2

חברת Concenter Biopharma מגייסת משתתפים למחקר קליני חדש במרכז הרפואי הרצליה (Herzliya Medical Center), לבחינת הבטיחות והיעילות של Zygosid-50 – תרופה ישראלית חדשה הניתנת בכמוסות לבליעה.

התרופה פועלת במנגנון ייחודי ונבדקת כטיפול אפשרי לשיפור התנגודת לאינסולין בחולי סוכרת סוג 2.

מה כולל המחקר?

✔ השתתפות במשך 13 שבועות
✔ 8 ביקורים במרפאה
✔ ניטור רציף של רמות הסוכר באמצעות חיישן (CGM)
✔ בדיקות דם ומעקב רפואי צמוד
✔ התרופה ניתנת ללא עלות במסגרת המחקר

המחקר מיועד לחולי סוכרת מסוג 2 בגילאי 18–75 המטופלי

  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
בלוגים בנושא
סימה לבני