שלום, אני בת 45.
כבר שנה סובלת מגלי חום.
בחצי השנה הראשונה לקחתי סימידונה פורטה וזה מאוד עזר לי.
אני סובלת מהזעות לילה, גלי חום ודפיקות לב מהירות.
בלילה אני לא ישנה טוב, וחוסר השינה גורם לי להתקפי מיגרנה מאוד קשים ולתחושת דופק בראש.
בחודש האחרון אני לוקחת Utrogestan לפני השינה, אך לא מרגישה שהוא עוזר לי.
יש לי מיגרנה עם אאורה ולכן הבנתי שיש מגבלה על טיפולים הורמונליים מסוימים.
רציתי לשאול האם יש אפשרות לטיפול אחר שיכול לעזור לגלי החום ולשינה 

ניסיתי veoza זה עשה לי מאוד רע 

תודה על התשובה