שחזור סיסמה

הזן את כתובת האימייל שבאמצעותה נרשמת ונשלח לך לינק לאיפוס סיסמה

R

שלום, אני בת 45.
כבר שנה סובלת מגלי חום.
בחצי השנה הראשונה לקחתי סימידונה פורטה וזה מאוד עזר לי.
אני סובלת מהזעות לילה, גלי חום ודפיקות לב מהירות.
בלילה אני לא ישנה טוב, וחוסר השינה גורם לי להתקפי מיגרנה מאוד קשים ולתחושת דופק בראש.
בחודש האחרון אני לוקחת Utrogestan לפני השינה, אך לא מרגישה שהוא עוזר לי.
יש לי מיגרנה עם אאורה ולכן הבנתי שיש מגבלה על טיפולים הורמונליים מסוימים.
רציתי לשאול האם יש אפשרות לטיפול אחר שיכול לעזור לגלי החום ולשינה 

ניסיתי veoza זה עשה לי מאוד רע 

תודה על התשובה 

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק

גיל המעבר

חברים:
1,741

גיל המעבר הוא תהליך טבעי שבו הפוריות של האישה מסתיימת, המאופיין בהפסקת המחזור החודשי ובירידה ברמת הורמוני המין אסטרוגן ופרוגסטרון. הוא מתרחש לרוב סביב גיל 50 ומלווה בתסמינים פיזיים ונפשיים כמו גלי חום, הזעות לילה, שינויים במצב הרוח, וסיכון מוגבר לאוסטאופורוזיס ותחלואת לב. ניתן להקל על התסמינים באמצעות שינויים באורח החיים, טיפול הורמונלי חלופי וטיפולים רפואיים אחרים

User Avatar
User Avatar

כתיבת פוסט

R

שלום, אני בת 45.
כבר שנה סובלת מגלי חום.
בחצי השנה הראשונה לקחתי סימידונה פורטה וזה מאוד עזר לי.
אני סובלת מהזעות לילה, גלי חום ודפיקות לב מהירות.
בלילה אני לא ישנה טוב, וחוסר השינה גורם לי להתקפי מיגרנה מאוד קשים ולתחושת דופק בראש.
בחודש האחרון אני לוקחת Utrogestan לפני השינה, אך לא מרגישה שהוא עוזר לי.
יש לי מיגרנה עם אאורה ולכן הבנתי שיש מגבלה על טיפולים הורמונליים מסוימים.
רציתי לשאול האם יש אפשרות לטיפול אחר שיכול לעזור לגלי החום ולשינה 

ניסיתי veoza זה עשה לי מאוד רע 

תודה על התשובה 

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
H
תוכן זה הוסר על-ידי כותב הפוסט
  • User Avatar

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ע

בשל יובש קיצוני בנרתיק על רקע גיל המעבר+ שימוש בתרופה לטרזול הומלץ לי להשתמש במשחה ואגיזן, לאחר התחלת השימוש במשחה החלו הפרשות מעט צהובות ירוקות, הפסקתי את השימוש במשחה והתופעה עברה, כאשר חזרתי להשתמש במשחה בבוקר שאחרי שוב הפרשות מעט צהובות ירוקות, הפסקתי ושוב התופעה עברה. האם התופעה מוכרת? האם יש מוצר אחר ללא הורמונים שמומלץ? בתודה מראש

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
D

שלום רב אני בת 53 ( ווסת אחרונה גיל 48) 

אני כבר כ שנתיים וחצי לוקחת הורמונים אביאנה

לאחרונה חזרו אליי תסמינים של גלי חום קלים לסירוגין. פניתי לרופאת הנשים הכללית שלי (שאינה מתמחה ספציפית בגיל המעבר), והיא רשמה לי מרשם חדש לכדורי אנג'ליק (Angeliq).
מכיוון שישנם סוגים רבים של הורמונים, חשוב לי מאוד לוודא את נכונות הטיפול מול רופאה שמתמחה בתחום:
  1. האם המעבר מאביאנה לאנג'ליק הוא אכן הצעד הנכון והמקובל במצבי?
  2. האם סוג ההורמונים באנג'ליק מתאים להמשך טיפול בטוח לטווח ארוך?
  3. כיצד עליי לבצע את המעבר בפועל – האם לסיים את חפיסת האביאנה וביום למחרת להתחיל
  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ש
אני בת 77 ומשתמשת במדבקות אוורל קונטי הרבה שנים. בעיקבות דימום עשיתי היסטרוסקופיה והוציאו פוליפ (שפיר) ולקחו 2 דגימות בפיפל. תוצאת הדגימות: בספק היפרפלזה ללא אטפיה. הרופא החליט לתת לי פרימולוט נור ל-3 חדשים. אחרי כשבוע התחילו לי פעימות מוקדמות מרובות ולא יכולתי לעמוד בזה (אני סובלת מפעימות מוקדמות ואני מקבלת תרופה שמסדירה את זה). הפסקתי את הפרימולוט נור ואחרי 4 ימים קיבלתי דימום. כמה זמן ימשך הדימום? יש לי תור לרופאת נשים לעוד שבועיים וחצי. האם אני צריכה לגשת למיון נשים? תודה
  • User Avatar
    2 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
Y

בתוכנית עם הילה קורח דיברו על תרופה חדשה ולא אמרו את שמה אפשר בבקשה לקבל את שם התרופה 

  • User Avatar
    3 תגובות

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
S

למה יש נשים שעוברות את גיל המעבר כמעט בלי תסמינים, ואחרות מרגישות שהן קיבלו גוף חדש לגמרי?

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק
ציפי

שלום, אצלי גיל המעבר התחיל בגיל 35. סיוט... ב'ה שיש ילדים אבל הקושי הוא כפול מכל כיוון.. לצערי ככל שאני מחפשת ובודקת אני מוצאת שאני לא מוצאת. אין ככ חשיפה לנושא ואני עוברת טלטלה רצינית בגוף ובנפש. אני מאוד מחפשת קבוצת תמיכה ל1-3% שעוברות מה שאני עוברת. או משהו שיכול לעזור לי אם מישהי מכירה...

  • User Avatar
    1 תגובה

האם אתה בטוח שברצונך למחוק את הפוסט?

שים לב: הפוסט יימחק, אך התגובות אליו יישארו זמינות.
הפוסט שפרסמת נמחק